Születésnap

 2009.09.15. 18:05

Van egy lány, akivel nagyon jó barátnők voltunk valaha, aztán úgy alakult, hogy már több éve nem is beszéltünk, ezért csak itt mondhatom el... Boldog születésnapot!!!

"Voltam néha bajban
Volt úgy, hogy én akartam
És volt úgy, hogy más akarta
Hogy én akarjam úgy. Aztán persze
Többnyire minden más lett
És jót csak a változás tett
Én se hittem, de néha tényleg
Ez az egyetlen kiút

Törölköző teniszütőkkel
Játék mackó ami az asztalon pihen
Gondoltam, nagyon rossz lesz, de
Azt még én sem tudtam, hogy milyen
Pont attól elszakadni, aki
Megpróbált annyit adni, remélem
Egyszer talán még megköszönhetem..."

A bejegyzés trackback címe:

https://mena.blog.hu/api/trackback/id/tr261384467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása