Mertem

 2009.08.22. 17:45

****"Minden azt súgja, hogy rossz döntést készülök hozni, de a rossz döntés is egy lépés. Mit akar tőlem a világ? Hogy ne kockáztassak? Hogy menjek vissza oda, ahonnan jöttem, és ne merjek igent mondani az életre?"****

 

Ez annyira, de annyira igaz! Sokan nem mernek lépni, inkább maradnak, ahol vannak, akkor is, ha nem is olyan jó, mert félnek, hogy rossz döntést hoznak, pedig néha az a rossz döntés, ha nem döntünk! Sokáig úgy gondoltam, nem szabad elmenekülni, nem akartam feladni. Ő is ezzel tartott maga mellett, tudta jól, hogy küzdő típus vagyok. Egyszer aztán rájöttem, hogy az a menekülés, ha  nem menekülök, ha maradok egy olyanban, ami tönkretesz. És akkor döntöttem, nagyon nehéz volt, de nemhogy nem mentem vissza, olyan messzire futottam, hogy már meg sem találna. Még most is nehéz, vannak még pillanatok azért, amikor elbizonytalanodom, és inkább visszacsinálnék mindent. Néha hiányzik, elismerem, mostanában egyre gyarkrabban jut eszembe. Ilyenkor emlékeztetnem kell magam, hogy így a jó! És nagyon igyekszem el is hinni...

A bejegyzés trackback címe:

https://mena.blog.hu/api/trackback/id/tr291331084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása