Egyszer végre nem féltem

 2009.08.19. 19:13

"Ó de sokszor leírtam, átéreztem, meghallgattam, dúdoltam és elolvastam és nem kell már a nagy csapás, a hullámok, a fejtörés. Csend kell meg a nevetés ahogy észrevétlenül besétáltál az életembe, anélkül, hogy ijedeznem, tervezgetnem kellett volna, egyszerűen, tisztán, és nincs más mint a sejtelmes mosoly meg a nyílt titok, hogy bizony valami van. És bizony konkrétan ez a valami az az izé, amit nincs kedvem már elnevezni mert elkopott már az a szó. Elég a rend, a béke, és az a kicsi, csalafinta mosoly, hogy, igen mi már tudjuk, hogy egy kicsit más lesz. És a kirakó egy újabb darabja került meg, passzol tökéletesen, és egyszer végre nem féltem."

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://mena.blog.hu/api/trackback/id/tr131324020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása